Team Jet! Anti Scam Brigade!

Gesloten Thread
Bekijk pagina: 1
Jet offline
lol :-D
Welkom + regels
16-feb-2010 (11:59)
Laatst gewijzigd:
Beste allemaal.

Welkom op dit forum over veiligheid op Habbo Hotel. Als doorgewinterde speler weet je natuurlijk alles over veiligheid op Habbo, welke trucs er worden verteld of verzonnen en waar je goed voor op moet letten in Habbo Hotel.

Maar nieuwe spelers, of ook oudere, hebben soms wat hulp nodig. Vandaar dat ik dit forum heb opgericht. Hier kan je elkaar vragen stellen, elkaar tips geven of gewoon even van gedachte wisselen over veiligheid online.

Ik 'bewaak' dit forum niet zelf, daar heb gelukkig ik hulp bij gekregen. Op dit moment zijn de Habbo's Brendtjuh, ..PluiSke.. en Koninghabbo admins en zullen zij zorgen dat dit forum er netjes bij staat en iedereen zich aan de regels houdt.

Wat zijn de forumregels?

Je mag hier:
- Je mag hier tips geven om scams te voorkomen.
- Je verhaal over jouw scam ervaring vertellen ( zonder namen te noemen ) Daar leren anderen misschien heel veel van!
- Vragen stellen over scam of veiligheid.
- Ideeën geven voor verbetering van de veiligheid op Habbo.

Je mag hier niet:
- Je mag hier geen namen noemen van vermoedelijke scammers. Je zou er namelijk nog wel eens naast kunnen zitten. Scammers of Scamsites kun je alleen aangeven via het Gele vraagteken in het hotel of via de Habbo Help Tool. Daar werken medewerkers die er wat aan kunnen doen.