Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
maar echt dom waarom mog koninghabbo wel zwart maken en wij niet?
Ik heb het forum in de gaten gehouden en ik zie een aantal habbos het account koninghabbo zwart maken maar vanuit koninghabbo uit is niks te zien.... Volgens mij zijn jullie redelijk vrij in het zwart maken hier.
hij is wel zo slim om die reacties van hem zelf die in zijn nadeel werken nog gauw te verwijderen hij heeft hier mensen zwart gemaakt heb het zelf gezien een tijdje geleden.
zoals je ziet heeft hij dit echt gedaan anders had jet deze actie niet ondernomen
Een habbo die zich misdraagt word niet beloond met een badge met als inscriptie Safety expert. Als gezegd jullie weten niet de ware reden en die zullen jullie ook nooit weten. Dit forum krijgt geen nieuwe admins meer dus voor alle baantjes jagers jullie hebben pech. Verder moeten habbos die hier nooit zijn geweest geen kwaliteitsoordeel gaan geven.
maar echt dom waarom mog koninghabbo wel zwart maken en wij niet?
Ik heb het forum in de gaten gehouden en ik zie een aantal habbos het account koninghabbo zwart maken maar vanuit koninghabbo uit is niks te zien.... Volgens mij zijn jullie redelijk vrij in het zwart maken hier.
hij is wel zo slim om die reacties van hem zelf die in zijn nadeel werken nog gauw te verwijderen hij heeft hier mensen zwart gemaakt heb het zelf gezien een tijdje geleden.
zoals je ziet heeft hij dit echt gedaan anders had jet deze actie niet ondernomen
Een habbo die zich misdraagt word niet beloond met een badge met als inscriptie Safety expert. Als gezegd jullie weten niet de ware reden en die zullen jullie ook nooit weten. Dit forum krijgt geen nieuwe admins meer dus voor alle baantjes jagers jullie hebben pech. Verder moeten habbos die hier nooit zijn geweest geen kwaliteitsoordeel gaan geven.
Ik denk dat jij niet helemaal weet wat er nou gebeurd is. Koninghabbo heeft zich wel degelijk misdragen.Niet alleen op dit forum, ook op andere fora. Dat Brend en Pluis daar nu de dupe van zijn is erg jammer voor hun, maar dat is een keuze van Jet en kunnen wij vrij weinig aan veranderen. Om nu te gaan verzinnen wat er wel en niet is gebeurd heeft vrij weinig zijn. Sommige habbo's hier weten waardoor de admins weg zijn en sommige niet. Ook weet ik wel de ware reden waarom Koning is ontslagen. Jet zou vast snel nieuwe informatie neerzetten dus wacht gewoon rustig af.