Team Jet! Anti Scam Brigade!

Gesloten Thread
Bekijk pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
speedy1 offline
ik ben jouw droomprins.
De Lounge
19-okt-2009 (18:17)
Laatst gewijzigd:
Beste habbo's,

Dit is even een tijdelijk bericht i.v.m het niet kunnen aanmaken van topics rondom de veiligheids groepen.
En aangezien hier nu onschuldige habbó's van de dupe zijn heb ik even de begin post veranderd.

De forum moderators zijn alle ontslagen door Jet, hierbij zijn bij de veiligheids groepen ook het recht om te kunnen aanmaken van topics weggenomen..
Dit is heel rottig voor nieuwe habbo's die hulp nodig hebben..

Binnenkort zal Jet, Community Manager van Habbohotel, hier weer verandering in brengen.. Maar hoe en wat is voor ons alle reeds onbekend.. Wel weten we dat de groepen NIET zullen sluiten.

Voor meer vragen kun je in dit topic reageren, aangezien je zelf geen topics meer kan aanmaken. En voor zover ik weet zijn er nog gewoon helpende habbo's actief op dit forum.

Gastenboek berichten bij helpende habbo's kan natuurlijk ook altijd, of berichten in de gastenboeken van habbostaff worden vaak beantwoord door brendtjuh, ik vraag brendtjuh hierbij ook even om dit goed te gaan doen, aangezien er hulp gevraagt word! :P

Wel vraag ik iedereen om hier niet te veel ruzie te zoeken, aangezien nieuwe habbo's hier ook posten ivm het niet kunnen aanmaken van topics

EX Forum moderators
speedy1
brendtjuh
..PluiSke..
koninghabbo

Dit bericht is geheel op eigen initiatief gevormd, getypt en gepubliceerd.. Voor verdere vragen over dit topic kan je bij Speedy1 in zijn gastenboek terecht.. We hopen hierbij genoeg informatie gegeven te hebben.
brendtjuh offline
.
RE: De Lounge
19-okt-2009 (18:19)
Unacceptable to hotel management
UnknownDreams online
Jag kommer från Limburg
19-okt-2009 (18:20)
Hai :]
Amourr offline
hej ik ben jordielove
19-okt-2009 (18:22)
speedy1 offline
ik ben jouw droomprins.
19-okt-2009 (18:22)
Eindelijk na veel vragen is die er, de lounge! :P

Verpest het niet. :)
Amourr offline
hej ik ben jordielove
19-okt-2009 (18:23)
speedy1 offline
ik ben jouw droomprins.
19-okt-2009 (18:25)
In de topic word het ok gelezen :P
Safytua offline
Kauwgom!!! |
19-okt-2009 (18:32)
:)
speedy1 offline
ik ben jouw droomprins.
19-okt-2009 (18:40)
De Lounge had al veel eerder moeten komen :P
Ritto offline
jack my swagg.
19-okt-2009 (18:47)
De Lounge had al veel eerder moeten komen :P

Ik dacht eerst een kamer.. Misschien is Babbel away beter, maar zo'n lounge is natuurlijk ook een ultime naam :)