Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Dit is even een tijdelijk bericht i.v.m het niet kunnen aanmaken van topics rondom de veiligheids groepen. En aangezien hier nu onschuldige habbó's van de dupe zijn heb ik even de begin post veranderd.
De forum moderators zijn alle ontslagen door Jet, hierbij zijn bij de veiligheids groepen ook het recht om te kunnen aanmaken van topics weggenomen.. Dit is heel rottig voor nieuwe habbo's die hulp nodig hebben..
Binnenkort zal Jet, Community Manager van Habbohotel, hier weer verandering in brengen.. Maar hoe en wat is voor ons alle reeds onbekend.. Wel weten we dat de groepen NIET zullen sluiten.
Voor meer vragen kun je in dit topic reageren, aangezien je zelf geen topics meer kan aanmaken. En voor zover ik weet zijn er nog gewoon helpende habbo's actief op dit forum.
Gastenboek berichten bij helpende habbo's kan natuurlijk ook altijd, of berichten in de gastenboeken van habbostaff worden vaak beantwoord door brendtjuh, ik vraag brendtjuh hierbij ook even om dit goed te gaan doen, aangezien er hulp gevraagt word! :P
Wel vraag ik iedereen om hier niet te veel ruzie te zoeken, aangezien nieuwe habbo's hier ook posten ivm het niet kunnen aanmaken van topics