Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Met sommige habbo's heb ik elke dag contact. En er zitten echt hele leuke habbo's bij. Anderen staan wel in mijn vriendlijst maar die sie ik of spreek ik bijna nooit
RE: Heb jij veel habbo vrienden 11-nov-2007 (17:04)
Met sommige habbo's heb ik elke dag contact. En er zitten echt hele leuke habbo's bij. Anderen staan wel in mijn vriendlijst maar die sie ik of spreek ik bijna nooit
Jhaa ik klets altijd veel ,, MEt mensen uit RL ,, &anderen zitten in me lijst maar beetje te nixen =P
RE: Heb jij veel habbo vrienden 31-dec-2007 (13:40)
Laatst gewijzigd:
Jhaa ik klets altijd veel ,, MEt mensen uit RL ,, &anderen zitten in me lijst maar beetje te nixen =P
Idd. Bij mij is da oOwk Haha ^^ En ik vind het vooral leuk als mijn Prinsje online is <3
Ik heb dr veel in me lijst staan die ik niet zo goed ken, maar die gooi ik eruit als ze irritant gaan doen. Meestal maken dat soort mensen veel reclame
RE: Heb jij veel habbo vrienden 19-jul-2008 (21:31)
Idd. Bij mij is da oOwk Haha ^^ En ik vind het vooral leuk als mijn Prinsje online is <3
nee ik heb dat niet zo lijk lullie
ik klets heel veel p habbo enz o ik nben rijk (maar ik bedoel in vrienden) maar er is nog altijd 1tje vrij