Gesloten Thread
Bekijk pagina: 1 2 3 4 > >>
29th offline
All the cool kids go to rehab
Ook rellen bij jouw op school?
23-nov-2007 (13:09)
Bij ons was een enorme staking :P echt 1000 leerlingen weigerde om naar de les te gaan en gingen staken. vuurwerk door de school en brandalarm ging af.. we moesten daarna allemaal naar huis..was wel grappig xd
habboholoboy offline
= Gamestyle
RE: Ook rellen bij jouw op school?
23-nov-2007 (13:31)
Bij ons viel wel mee, schoolplein alleen vol en niet naar de les.
Zarino offline
Funky!? GRUNGE!!
23-nov-2007 (14:26)
Bij ons was er vandaag (vrijdag 23 november) de begrafenis van een jongen die is aangereden op zijn scooter. Hij was nog maar 14 jaar en had die scooter geleend. We hadden daarom vandaag tot 11.00 les in verband met die begrafenis
.:love.habbo:. offline
23-nov-2007 (14:36)
Bij ons was een enorme staking :P echt 1000 leerlingen weigerde om naar de les te gaan en gingen staken. vuurwerk door de school en brandalarm ging af.. we moesten daarna allemaal naar huis..was wel grappig xd

Welke sgool zit jij
1001-Tim offline
The Only Thing You Need Is Me
23-nov-2007 (15:41)
Weg School Afgebrand!
mary!kate! offline
Veni vidi visa.
23-nov-2007 (15:54)
Laatst gewijzigd:
bij ons was ook staking. allemaal leerlingen gingen niet naar les. duurde alleen heel kort, want ze gingen mensen schorsen, dus toen ging iedereen weer. kzit op veel te brave school
:(
maar was toch wel leuk:D
ergste vind ik alleendat mijn vriendin die het organiseerde ervoor uit de leerlingenraad is gezet door schoolleiding. Had er niks mee te maken....
MikeZone offline
Since: *****
23-nov-2007 (15:58)
Laatst..
@lootje@ offline
There's so much to enjoy
23-nov-2007 (16:38)
Ja, bij mij op school ook staking. Sommige zaten ook met vuurwerk te kloten, maar het liep niet uit de hand ofzo. Er waren we allemaal mensen weg gegaan en die moeten nablijven. Waaronder ik waarschijnlijk 4 of 6 uur.
Bolly,, offline
[ kéll! ]
23-nov-2007 (16:51)
bij ons was er ook een staking we moeten toch bijten schooltijd nog 63 uur inhalen? nouw daar zijn we het dus niet mee eens dus wij wile om half 1 gaan staken en rond 12 uur kwam er een man binnen die zij er er niet gestaakt word nouw lekker ;l
Bolly,, offline
[ kéll! ]
23-nov-2007 (16:52)
Bij ons was er vandaag (vrijdag 23 november) de begrafenis van een jongen die is aangereden op zijn scooter. Hij was nog maar 14 jaar en had die scooter geleend. We hadden daarom vandaag tot 11.00 les in verband met die begrafenis

das geen staking ;l