Hey, we hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een link waarmee jij je wachtwoord kan resetten. Check nu je mail om te kijken of je hem hebt ontvangen.
LET OP! Check ook je 'junk' of 'ongewenste mail' inbox!
Goh, er zijn toch nog mensen met verstand in hun hoofd ;) Niet nemen ;)
Jullie kunnen er helemaal niet over beslissen! En die prik heeft wel degelijk nut, waarom zouden ze anders alle meisjes die prik geven? Omdat ze het leuk vinden om zomaar een vreemde vloeistof in het bloed te spuiten terwijl het geen nut heeft? Denk na!
hmm wel goed punt, tenzij de regering opeens duivelse plannen heeft ofzo...
ik heb de prik genomen en heb er absoluut geen spijt van. en ja inderdaad, je kan het later nog krijgen. maar het verminderd de kans wel, dus dan heb ik liever dat ik heel weinig kans heb dat ik het krijg dan dat ik een grote kans heb.
Neem hem juist wel! Stel nou over 10 jaar heb je de ziekte, dan denkje echt wel ##* had ik die prik maar genomen! Ik heb een paar dagen spierpijn wel over voor een ziekte bestrijdende prik! Maar jullie moeten zelf beslissen! Vraag anders hulp aan je huisarts!
Misschien had je 't ook wel gekregen als je die prik wel had genomen. Het is geen 100% garantie. Bovendien zullen andere vormen van bmhk waarschijnlijk sterker worden en dan de ziekte gaan veroorzaken, dus deze prik verschuift het probleem alleen maar. Maar ik hoop met jullie mee dat die prik geen vervelende bijwerkingen heeft.
Neem hem juist wel! Stel nou over 10 jaar heb je de ziekte, dan denkje echt wel ##* had ik die prik maar genomen! Ik heb een paar dagen spierpijn wel over voor een ziekte bestrijdende prik! Maar jullie moeten zelf beslissen! Vraag anders hulp aan je huisarts!