HPV-inenting

Bekijk pagina: 1 2 > >>
xLAWINE offline
2 uur ban op bibiche9.
Wees niet bang, ga er voor!
8-mrt-2010 (17:03)
Hé habbo's!

Ik ben een meisje van 14 jaar, vorige heb ik de prikken al gehad. Ik moet zeggen, eerst was ik bang dat het fout zou gaan. Maar dat ging het niet! Het stelde me op me gemak. Wat ze op internet verspreiden is niet waar. Dat is in Duitsland gebeurt Omdat ze daar een gifte spuit gebruiken. Wees niet bang. In Nederland is deze spuit niet verkrijgbaar! Het prikje is kort en doet niet veel pijn. Ik raad aan om je met arm veel te zwaaien na de prik, dan heb je minder spierpijn! De 2e prik heeft wat meer inpact op je spieren! Maar wat ik zeg: Veel bewegen!

Verder kan ik niet voor je beslissen, maar het is verstanding om je in te enten!

Succes! xLAWINE.
,.bk., offline
Liefde is,, Een vreemd brouwsel...
RE: Wees niet bang, ga er voor!
8-mrt-2010 (17:05)
Je kunt het beter verkomen dan genezen!
gebrokenspiegel offline
Ants in my pants.
8-mrt-2010 (17:05)
Hé habbo's!

Ik ben een meisje van 14 jaar, vorige heb ik de prikken al gehad. Ik moet zeggen, eerst was ik bang dat het fout zou gaan. Maar dat ging het niet! Het stelde me op me gemak. Wat ze op internet verspreiden is niet waar. Dat is in Duitsland gebeurt Omdat ze daar een gifte spuit gebruiken. Wees niet bang. In Nederland is deze spuit niet verkrijgbaar! Het prikje is kort en doet niet veel pijn. Ik raad aan om je met arm veel te zwaaien na de prik, dan heb je minder spierpijn! De 2e prik heeft wat meer inpact op je spieren! Maar wat ik zeg: Veel bewegen!

Verder kan ik niet voor je beslissen, maar het is verstanding om je in te enten!

Succes! xLAWINE.

Ik denk dat de prik hetzelfde is als de BMR prik.
Donnerd offline
Hup Holland Hup
8-mrt-2010 (17:06)
Hé habbo's!

Succes! xLAWINE.

overal is het hetzelfde :')
bibiche9 offline
| Nigel
8-mrt-2010 (17:18)
Niet overal is het zelfde, zoek maar op Google. En wat weten jongens nou? ;D
Donnerd offline
Hup Holland Hup
8-mrt-2010 (17:20)
ik weet toevallig hoe de EU werkt en hoe die industrie werkt :')
cola is hetzelfde als pepsi ;)
guitarXstring offline
8-mrt-2010 (17:21)

+1
SirQuent offline
Shalom.
8-mrt-2010 (17:24)

+1

Hier sluit ik mij bij aan.
bibiche9 offline
| Nigel
8-mrt-2010 (17:28)
Hahha, geloof het dan niet. Maar goed, jullie zyn jongens hé. Triest om een meisje gelijk te geven!
scarmie offline
!Subhan'Allahie Wabieh'Amdie!
8-mrt-2010 (17:30)
Hahha, geloof het dan niet. Maar goed, jullie zyn jongens hé. Triest om een meisje gelijk te geven!

Wow, jij voelt je zo groot boven ons, en dat met zo'n belachelijke Nederlands!